Halloj!

knappt jag orkar skriva, men ska försöka! =)

Sista dagen jag gick brevid idag! Så i morgon e de "mitt kök" !! hihi... Hur sjukt e inte de då??!! Ska bli så jävla skoj! Håller tummarna bara att de ska hålla i sig och att de ska gå bra..!  hihihihi...

Mitt kök. Jag ska sköta ruliansen, beställa varor betala fakturor mm...! De e ändå en stor grej! Även om de inte e ett stort kök, så e de jäkligt stort för mig! Jag e lycklig! Bra start på 2012!

Ska bara komma igång med träningen med så ska nog detta året bli bra! haha...

Ska bara -bli bra i ögat
---II----- - Bli helt bra från förkylningen
och en massa andra dumma bortförklaringar... haha...

Ne nu ska jag se The voice som går på 4an !!!

Ses i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback