Mätt å svullen

Ja då har man proppat i sig alldeles för mycke här ikväll... haha... Eller de e la inte roligt igentligen! Igentligen ganska tragiskt... Ätit glass. Tog fram chips julmust och skummtomtar med men orkar inte ens tänka på de nu... Ställer in de i skåpt sen. E rädd att jag ska spy om jag rör mig.
Min mage låter som bara den. Knorrar och har sig! haha... Men från och med efter denna helgen så blir de slut med frosseriet...! E ju lätt och säga de nu, när man e mätt, på gränsen att spy till och med! haha...

Mitt öga (misstänker att ni undrar hur de e med de) har vart kasst natten till idag. kleg å skit i morse när jag vakna men sen idag så har de vart normalt, och nu när jag börjar bli trött så kliar de och har sig igen...

Ska man hitta på i mon då?? Ska på bio i mon med Jennifer. Ska gå mitt på dagen nästan =) Ska bli spännande! E la inget twighligt-fan direkt, men har man sett dom andra filmerna så vill man ju se fortsättningen!

Soa har jag inte sett på länge! Väntar på nya avsnitt. Om dom kan komma nån gång...!!! Känns som de va en evighetsen man såg de sist...

Börjar änna bli trött nu känner jag... Lika bra å lägga sig, för här blir de ingen sovmorgon...

Måste erkänna att jag längtar till måndag ändå... hihi...

Ne, sova va de! Go natt alla!

Kommentarer
Emelie säger:

Visst är det hemskt att må så? :P Men man lär sig aldrig. ;D

2012-01-07 | 07:08:51
Bloggadress: http://slemsemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback