Morgon

Kommer nog ta ett tag innan man blir van att gå upp så här tidigt... De e inte roligt alltså... Men har man väl kommit upp så e de ju lugnt! :)

Ska man hitta på efter jobbet idag då? Känns helt sjukt å vara hemma kl 2, på dagen. Fast de tar la en månad så e man van vid de med sen! Haha...
Tror inte Linnea smittar mer iaf. Hon har inte fått några mer prickar vad jag kan se. Hon har haft väldigt lindrigt måste jag säga. Bara på nätterna som hon vaknat lite då å då, och de e man inte van vid. Hon som sover så bra :)

Men i natt vaknade hon bara en gång vad jag hörde och då var det bara att ge henne nappen så somna hon igen. Men nu i morse när jag va i köket såg jag att de lös från hennes rum. Vågade inte släcka ifall hon e på gränsen att vakna så vaknar hon garanterat om jag öppnar dörren för att släcka.

Ne nu ska jag ta på mig skor och jacka så ska jag åka till jobbet! Ha en bra dag alla!

(skickar med en rolig bild hihi )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback