prickigkorv

prata med jimmie förut och Linnea har fått vattenkoppor. Hon hade lite prickar igår på låren å ner på vaderna, men hon får ju lite utslag då å då, så visste inte vad de kunde vara. Men imorse såg man att de va vattenkoppor. E la bra att hon får de, för dom ska ju ha de nån gång...! Jimmie ska va hemma i mon. Vet inte vart ifrån hon har fått de bara. Spelar la ingen roll heller iof!

Ja som ni förstår så har jag rast igen.. hehe... Har städat som satan här idag! E ju faktiskt sista dagen för mig här! =( Kommer sakna Marinna och Tonie. Dom e goa! Kanske kommer tillbaka igen, vem vet?

Känns de inte väldigt posetivt med 2012? Tycker alla skriver så glada grejer om att de e 2012. Alla e änna taggade på nått sätt! Jag va oxå taggad förut, men nu e jag inte de... Tror de beror på mitt öga (Tyck synd om mig) haha... Jävla tjöt om ögat kanske ni tycker men de e jobbigt...
Speciellt när man träffar folk som man lixom märker att dom tycker de e jobbigt att titta en i ögonen. Å dom frågar heller inte vad de e mm... stirrar i taket eller så! haha... (jo de e så)

nu tog de stop... nu kommer jag inte på vad jag ska skriva mer...

Har rast i 15 min till drygt... Får la se om jag hittar några roliga bloggar?
Har börjat läsa denna http://www.finest.se/ela
Hon skriver om när hon va 15 och blev bortgift, men på nått sätt tog hon sig ur de. Jätte spännande!
Men läs från början så förstår ni, och då kanske ni fastnar för den som jag gjort? =)
Hon skriver oxå om när hon va liten och hur fattiga dom va och hur hennes mamma blev misshandlad av sin morbror mm... Jätte hemskt, men så intressant! Läs läs läs den! hehe...

Ne nu ska jag dra mig! HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback