Se där ja!

Nu e de måndag igen! Blandade känslor... L hade väll inte den bästa natten. Drömde mardrömmar och var vaken. Jag själv sov ju inte heller så bra då, plus att jag hade ont i magen...

Man blir så seg när man inte får sova. Dessutom funkar ju inte min bil så jag skulle cykla, tills vi kom ut och de va isbana så de blev att ta vagnen ist! Så en rask promenad så e man pigg och allert på jobbet sen! Haha

Jag gick genvägen genom skogen efter jag lämnat Linnea med. Hade lite ont om tid. Gick och lyssna på radion och tänkte glada tankar hela tiden! Plus :Klarar jag detta ska jag bannemej smsa Hanna sen! Haha...

Jag skrämmer gärna upp mig själv när jag går så. Tror jag ska bli bortrövad, rånad, våldtagen, mördad eller nått liknande men försökte tänka på annat... Haha jag e sån tönt! ;)

Ne nu ska jag jobba igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback