Skattar

Ja i natt vaknade jag av att jag skrattade till.. Kände att jag va redigt pissenödig så fick upp på toa och tänkte att detta får jag inte glömma av, varför jag skratta!

Men nu e de heeeelt borta! Men de va skön känsla av att vakna av att man skrattar till och ler. Störande att jag inte kommer ihåg.... Sen när jag skulle sova igen så hade jag jätte svårt för de. Låg och tänkte på hemska saker, varför vet jag inte! :(
Men somna efter en stund ändå, som tur va!

Fint väder idag med! :) och så hörde jag att de ska komma mer snö i helgen! Vad e detta!?! Vill inte! Jag ska ju cykla till jobbet, och de går ju inte då... Illa....

Ne nu ska jag jobba igen! Blev sen rast idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback