Söndag

Kom precis hem efter att vart på promenad med jimmie å Linnea. Vi kollade genvägen som går till mitt jobb som jag ska ta sen till våren... Eller ja, i mon blir de tilloch med. Jimmie måste ha bilen. Så i mon e de våren... haha..! Nästan 2 timmar tog de, den rundan vi gick. Riktigt skönt!

Har tatt bort alla julsaker här hemma nu med. Känns skönt ändå! Linnea sa go natt till alla tomtar när jag la dom i lådan. Hon ville ta upp dom men så sa jag nej, dom ska sova. Å då blev de att hon sa go natt... haha...

Va ju på bion igår med! Jag e ju som sagt inget Twighligt-fan, men FY FAN va bra den va! Kan knappt bärga mig tills nästa film kommer!!! Vi bestämmde att jag å jennifer ska se den då med =) Going!

Nu ska jag göra annat!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback