Tiiirrrrrrrrrrrrrsdag!

Jobbet gick bra idag! Alltid skoj när de e så! =)
Vädret har ju vart kanon oxå så nästan ångra att jag inte gick till jobbet i morse! hehe... (Fast i morse när de va -10 grader så va man ju inte så jätte sugen på att gå då! )

Efter jobbet visste jag inte vad vi skulle hitta på så smsade Nathalie. Tur var så hade inte dom nått å göra så vi åkte dit å hälsade på! =) Tjejerna lekte på och busa så dom skratta högt! =) Så de fick bli till att träffas i mon med! =P
Mys pys!

kollar halvt som halvt på äntligen hemma. Gillar inte riktigt hon Lullu Carter eller vad hon heter... Timell e ju favvo! hehe... Bosse gillar jag inte heller så mycke. Bara för han påminner om nån annan. Säger inte vem...

Måste göra om min header nån dag med. Men hitta inga roliga kort. På tal om kort så har korten på Linnea kommit nu! ÄNTLIGEN !=) Men så har jag glömt och beställa ett kort.. Beställde till mamma hanna netten och ett stort till oss plus några småkort. Men glömde heeelt av Monica! Så måste beställa ett till, till henne... Så störande... Fast man kanske kan gå till nån fotoaffär så kan dom göra kopior?! kan ju inte bli mycke dyrare än att beställa igen? jaja... Får la se vad jag gör...

Märkte ni förresten att jag inte skrev nått inlägg i morse? =D haha.. Glömde faktiskt av de och kom på de när rasten va slut för längesen!

Familjen Annorlunda börjar på måndag såg jag nu! De får man nog ta å titta på! De e roligt tycker jag! =)

uuuuuuuuuuuuhhh.... Nu kom Lullu på tv igen... ALDRIG att hon hade fått inreda i mitt hem. Inte ens om jag va helt fattig och saknade tapeter på väggarna!!! haha...

Ne om man skulle ta å göra annat? Typ borsta tänderna o lägga sig? Jimmie e inte hemma ändå...

Ne får se vad jag gör! =P
Go natt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback