Vad ska jag göra?!

Jimmie åkte precis till Media markt och tog med sig Linnea!

Jag: Skööööönt!!!! Kan göra vad jag vill!!! Men vad ska jag göra?!?!
Vaaaaaaaaaaaaaaad ska jag göra?!

Satte mig tillslut framför tvn. Kan ju vara skönt å inte göra nått, och alldeles själv. Och man har ju inte hur många timmar på sig som helst heller! skynda skynda!

E ju bara skit på tv! Tar fram datorn och tittar runt lite. Fb, kollar bloggar o annat skit... Tråkigt.

Å nu sitter jag här och bloggar om vad jag ska göra?! haha... Å har en sån där stresskänsla i magen med. Att jag måste skynda göra nått innan dom kommer hem igen... Sjuk man e,,,

Men tvätten e igång och en annan e i torktumlaren... Disken e igång den med...

Jo men jag ska nog kunna hitta lugnet... haha...

Ne nu ska jag gå in på ullareds-bloggen o kolla! Ska ju ändå dit på Lördag! hihihihihi....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback