Vantar

Netten; De va bara för att jag va tvungen. Jimmie hade bilen... =/ Måste köpa vantar till Linnea. Hon har en... Den andra vet jag inte vart den e... Men vart köper man de?! Har dom de på maxi eller? Vill inte köpa märkes vantar som kostar röva, utan hon ska ju kunna leka med dom utan att man ska va rädd att dom går i sönder (eller kommer bort) hehe... Tänkte jag skulle åkt och köpt de idag men Jimmie kommer ju aldrig hem... Han e hos Bettan å Lasse. Man blir så handikappad när man inte har bil och e van att ha de...! Speciallen kanske har vantar? Får se när jimmie kommer för då kanske vi kan åka då... Jaja... Snön va ju ganska oväntat om man säger så! Eller för mig va de de iaf! Och blev inte glad att de snöa när man ska cykla heller... Men de gick bra! Cyklade genom skogen och de tog ungefär lika lång tid som den andra vägen... Vilket jag inte kan förstå. Måste sett fel... Får se nästa gång om de blir samma tid! Har vart en sväng på vc med Linnea idag med. DM ringde mig idag och sa att hon trodde L hade svamp runt munnen och i rumpan... -Kan dom ens få se där sa jag?! Men de kunde dom tydligen för hennes dotter fick de ett par ggr när hon va liten... Så blev ju skiträdd att de va de så ringde bvc för å boka tid men dom hade inga så vi fick tid på vc ist... När vi kom hem efter jobbet så bytte jag blöja på L och då tittade jag om hon va rödprickig i rumpan, vilket hon knappt var.... Och munnen såg ut som nare... Men hade ju redan best tid så de va ju bara att gå ner. Hanna va snäll och va med och körde oss! =) Men de va ju ingen fara... Va inte alls svamp eller nått sånt... Trött jag blir! Jagar upp sig för ingenting. Vilket e bra iof att de inte va nått...! Men ändå... Ne nu ska jag leka med turbo! Ha de gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback