ÄNTLIGEN!

Så är dagen här, Sista dagen innan semstern!
Va riiiktigt jobbigt att gå upp i morse. Men så tänkte jag, de e ju ändå sista dagen! Lika bra att gå upp. i mon kan vi sova...
E verkligen helt slut i kroppen... Hoppas på att bli bättre nu på semestern... Har ju hänt en del som tar på krafterna hemma, men vill ju inte att de ska ta slut på krafterna hos en, även om det kanske e så?
Blir nog bättre nu... Sömn spelar så stor roll. Jag fattar inte de. Hade vart gött om de räckte med 2tim sömn. Va utvilad jag hade vart då! haha...
 
Ska man äta ikväll då, för att fira semestern? Just nu e jag inte sugen på nått. Har ju precis käkat frukost... Smsa Jimmie sen å se vad han tycker...
 
GÄÄÄÄÄÄÄSP....! Vad trött jag e... =(
3 barn är det idag, hela dagen.. Så de blir städning och mera städning när inte mat ska förberedas...
Sista dagen innan semestern. Kan nog inte riktigt fatta de? haha... Men gött e de!
 
Har inte så mycke mer att skriva känner jag... Skriver mer ikväll/annan dag... =)
 
Ha de gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback