Första natten, andra dagen

Då har man klarat av natt 1. Gick bättre än jag trodde. Jimmie snarka som aldrig förr, men lyckades koppla bort de lite då och då.... Linnea vakna kl 7 å jag blev faktiskt glad att hon vakna då! Haha... Jag vakna en (av gå gångerna) vid 5 å tänkte hoppas jag kan gå upp nu. Kollade på klockan och kände, nej de kan jag inte!! Men jag somna faktiskt om! :) ---------------------- Idag blir se ÄventyrsLand inne i Halmstad! Solen steker redan har den iof gjort sen 1 timma tillbaka... Men blir en kanon dag idag med! Blir badet säkert idag med!!! Vi fick ner vid 8-9 igår kväll och tog ett kvällsdopp! :) stranden e för jävla skön! Hade de inte funnits ÄventyrsLand hade absolut inte gjort nått! Kunde lika gärna vart på stranden hela dagen!!! :) --------------------------- Bilderna kom inte med igår, som ni såg/ser. Trött jag blir... Får bli ett argt mejl till blogg.se när jag kommer hem! Ne nu ska jag göra mig klar! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback