Halloj!

Blev en välldans farande med bilen ikväll... Från Lycke till maxi, för å handla kvällsmat och sen hem. Hittar inte mina nycklar. Å Jimmie har inte sina med sig.... Så vi kommer ju inte in i lägenheten! Trött man bliiiiir! Först ringde jag Hanna å kolla om dom kan ha ramlat ut i buicken ( åkte med Hanna ut till Lycke i den) Men icke! Dom var inte där... -------------- ut till Lycke igen, efter att ha slängt ut allt från skötväskan. Ser dom inte nånstans... Ringer Netten om dom kan ligga i stugan. Va där uppe en snabbis med ju! Men där fans inga... Panik! Kollade hos grannarna hos mamma å pappa eftersom vi parkera med buicken där. Men inte nått... ----------------------- då va frågan: Ska vi åka hem och kolla igen och kanske få åka ut till Lycke igen om vi inte hittar dom, eller ska vi stanna och sova över likagärna!? De blev att vi åkte hem och kolla en gång till, efter att jag rivit ut allt i väskan för 3dje gången... Sprang upp för å kolla om nån granne kanske lagt dom utanför eller så, men hitta en lapp ist på dörren. Grannarna under oss hade hittat nycklarna och jag sprang ner direkt. Då hade nycklarna suttit kvar i bildörren på V70 efter att jag tagit ur bilstolen där ifrån... Suck, arg på mig själv... Men så ooootroligt tacksam för att ha så bra grannar! Guldvärt! Vem som helst hade ju kunnat tatt bilen känns de som... Men iaf.. Nu till nått annat-------------------------- På onsdag smäller de! Då ska vi äntligen campa!!! Längtar!!! Prata om de idag (Netten o Co. va där ute med så vi planera lite!) hihi... Kommer bli bajbra! Ska börja skriva lite på packlistan så man inte glömmer nått! Ha en bra kväll alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback