Oj då!

Slumra visst till en stund! :) La Linnea för ett tagsedan och trodde aldrig hon skulle somna. Hörde hur hon lekte å hade sig i rummet. Men tillslut tystnade hon och jag somnade till jag med! Skönt att man kan de. Sov bara 20 min ungefär men de räckte! När Linnea vaknat ska vi gå ner till city gross å köpa middag å mys.. :) Tänkte på en grej när jag skulle sova. Innan jag fick Linnea sov jag alltid på rygg. Men efter graviditeten så sover jag alltid på mage? Hur skönt som helst, kan inte somna annars! Men konstigt att man kan ändras så? Iof kunde jag ju inte ligga på rygg i slutet av graviditeten för de va jobbigt att andas så låg ju på sidan då.. Men när hon var ute så var de precis som en frihet att ÄNTLIGEN kunna ligga på mage? Haha... Sjukt... Sitter på balkongen nu å njuter av tystnaden! ;) när jag blir stor ska jag ha ett hus på landet, nära havet. Saknar de så jäkla mycke när de e sommar. Tur man har mamma å pappa på landet! Regnat å haft sig idag så de får bli en promenad med stövlar ner till grossen. Å regnjacka! Ne nu ska jag se om jag kan få liv i Linnea! Ska ta fram köttfärs från frysen med för ikväll blir de TACOS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback