Se där ja!

Nu kan man skriva från mobilen! Äntligen!!! Haha...! Som jag väntat! Har precis kommit hem från Liseberg med familjen. Mysigt när man kan hitta på nått bara vi 3. Åkte massor med Linnea. Jimmie ville inte så jag fick "offra" mig. Hehe... Inte mig emot. Kaninerna va läskiga tyckte Linnea. Ville gärna gå fram men när vi närma oss så ångra hon sig! Haha... Sagoslottet åkte vi hela familjen. De va inte igår man åkte den... ! Ändå va den exakt likadan! Åkte även drakbåtarna å dom e verkliga skittråkiga... Gillar inte alls dom... Spela lite innan vi gick hem med. Jimmie vann på barnhjulet å då fick Linnea en Barbie. Stör mig på att han som stod vid hjulet fråga Linnea: vill du ha en Barbie, ett rött gossedjur ... Och så va de nått mer som jag inte kom ihåg, som var väldigt tjejigt! De låg ju leksakssvärd å annat kul där med. men visst, hon gillar dockor, men ändå... Gillar inte, eller hatar rättare sagt, när de e så könsindelat!! Just nu ligger jag i sovrummet med golvfläkten på. E ap-varm! Så den blåser skönt! :) e så klibbigt varmt idag. Ne nu ska jag göra annat! Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback