segare än segast!

Är ute i lycke idag med. Fast idag är det bara jag å Linnea här. Jimmie e i vbg och mamma jobbar och pappa är å lämnart sin bil på jobbet ( som ligger en timma bort) 
 
fy fan vad seg dator dom har då!!! Blir vansinig...
 
Jaja, får duga nu iaf!
 
Nästa vecka kvar bara så har jag semester sen! Då jävlar ska linnea sluta med blöja! Hon är jätte duktig med att gå på toa så  nu säger tilloch med till när hon HAR blöja på sig att hon vill kissa på toa. Och att baja går lättare å lättare att göra på toan... Så nu så!  =) Ska man bara "orka" oxå.. Därför vi (jag) ska göra de på semestern!
 
Fy fan va de regna i morse! Himlen öppnade sig, kan man säga! Då e de gött å vara inomhus...hehe... Iaf slippa vara i tält! Kul i sommar när vi ska tälta och regnet väller ner... I värsta fall får man la slänga in allt i bilen och åka hem! Inget mer med de änna!
 
Jag och Linnea var och kolla jordgubbslandet här förut. Hitta en del färdiga, andra som sniglar hade börjat äta på ... uuuuäää,,, men dom andra var goa! =) Ska la snart dra oss hemmåt.. finns inte mycke å göra här nu. Inte hemma heller kanske, men då behöver jag ju inte springa efter henne så som jag gör här när hon gör saker hon inte får,,,, =) Jag verkligen HATAR trotts... Och speciellt när man e trött själv... Iof finns de la ingen som gillar de. Men ändå... Blir tokig, vet inte vad jag ska göra med henne ibland. Speciellt när hon gör saker för att retas med flit! När hon VEEEET att jag blir galen när hon gör vissa saker... Åh... Tonåren kommer bli underbart! haha...!
 
Vi var här ute igår kväll med. Skrev jag de eller?Skrev bara att vi skulle ut hit. Men vi klara oss undan regnet och kunde till och med sitta ute och käka! =) Gött var de ´med! Grillat och tacos är ändå de bästa!
 
Ne nu ska vi nog dra oss hemåt. Eller ska till affären först, sen hem!
 
HA de så bra! Kanske skriver mer ikväll!
(Tycker blogg.se kan fixa sin app snart med så man kan blogga där ifrån!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback