Sommar och sol!

Eller nästan iaf! De e ju varmt iaf! och de regnar inte! =)
 
Kom precis hem nu, jag och Linnea. Vi gick runt fästningen med Hanna förut. Och självklart blev de en glass när vi gått färdigt... hähä,,, Linnea somna gott i bilen när vi åkte hem så nu sitter jag här och njuter av egen tid! haha...
 
Jimmie ligger och sover. Han va så trött sa han. Kanske lika bra han sover så han orkar med ikväll. Så han inte blir grinig! (ironi)
 
Se om nån vill passa Linnea nån kväll/natt så ska vi gå på bio. OCH ta sovmorgon dagen efter =) Lyx... hehe...
 
JA då har man 4 veckor ledigt framför sig. Kändes lite tråkigt att säga hej då till alla på jobbet igår. E ett gott gäng där ändå! =) Men 4 veckor går la fort? Nej, förresten! De får de ju inte göra!! Vill njuta av att vara ledig och att vara med Linnea!!!
 
Ikväll prata vi om att åka till Liseberg om vädret håller i sig! Se om linnea kan åka lite med !
Lotta på Liseberg går i repris på tv nu, så har på de i bakgrunden... Sean Banan va där med.
 
Ne nu ska jag antingen vika tvätt, eller vila mig på soffan... hmm... svårt val... Jag menar, jag har ju ändå 4 veckor på mig? haha... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback