Söndag!

Helgen går för fort alltså... TUR man e ledig nästa vecka med!!! Hihi... Och 3 veckor efter de! ;) Idag fixa jag lite här hemma innan de var dags att hitta på nått. Dammsög å fixa disken. Skitskoj... Men måste göras. Disken känns extra noga nu när de e varmt ute med så flugor inte kommer å äcklar sig! Sen åkte vi ut till stugan och lånade den hela kvällen. Grillade och njöt av solen... Linnea har vart lugn hela dagen. Hon har nog inte mått helt 100 heller, eller så kan de va att värmen e jobbig. Men hon har änna suttit i knät på oss och inte gjort många knyck... Hoppas hon e bättre i morgon. Och hoppas de e fint väder i mon med!! Då blir de stranden kan jag lova!! Kanske låna nettens stuga igen? Både och kanske? Hehe... Jimmie ska till Vbg, gött de... Fan att man inte hade mer pengar... Söka nytt jobb. En heltidstjänst hade vart skit bra... Och inga helg-jobb och ledig röda dagar. Vad ska man jobba med då? Affär går inte... Vården går inte (vill jag inte heller) haha...banken hade vart gött å jobba med. Slutar typ 13 på dagarna skitbra betalt. Iaf om du jobbar på Nordea... E så trött å irriterad nu... :/ bajs kväll bidde de... Näsblod på de med... Lägga mig snart. Men de blir säkert bra snart... Allt ordnar la sig tillslut ändå?

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_4ff9d2bae087c347b7000251.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_4ff9d2c1e087c35eeb000165.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback