Vad blir de för väder idag?

Ska försöka skriva lite om de går.. Har en klätterapa på mig (Linnea) Jag ligger i våran säng och hon hoppar och har sig runt och på mig! Haha... Ser ut som om de ska bli bra väder idag men känns som de ska regna när som helst... :( Hoppas så klart på sol, men vi får la se! Vet inte ens vad vi ska göra idag! Kanske skulle ta och åka en sväng med picknick? :) Förresten! Kollade på film igår kväll med Jimmie; The vow hette den. Den va sorglig, och romantisk. Hade en breve mig som förstörde stämningen lite då och då: gråter du? Vem e de han e lik? Har inte han vart med i en annan film? Osv... Men i mellan där var den bra! :) haha... Ne nu ska jag greja disken här hemma! Å se vad som händer! Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback