Vad händer idag då?

Tänk vad lite sömn kan göra! Igår var jag uppe till 23.30, ungefär. Satt å greja med linneas fotobok. Och fick sova till 9 dagen efter!!! Hur skönt som helst!!! Jag e som en helt ny person. Glad och inte alls trött på allt! :) till och med mamma sa att det syntes på mig! Igår la jag mig vid 23 och gick upp vid åtta idag när Linnea vakna. Kunde nog sovt en stund till men behövde inte gå upp 5 iaf!! Igår åkte jag å Linnea till sjöbodarna! Så gott väder! När vi skulle bada satt hon som en kråka på min ena axel å skrek... Haha...tyckte inte de va skönt i vattnet!!! Jag tyckte de var helt ok i havet. Ville doppat mig lite mer men svårt med en klätterapa på mig! Hehe... Eller jag doppa mig någorlunda iaf! Dag 3 utan blöja här med! Går kanon! Hon säger till när hon behöver gå. Bra nu på sommaren med då hon kan kissa i gräset! ;) Sist jag skrev med mobilen så delade inte texten på sig. Alltså allt satt som i en klunga. Tycker själv de blir så jobbigt att läsa så hoppas den "delar" sig idag. Annars e de nått fel på appen, igen. Vad e de för väder idag då? E nog inget strandväder iaf.. :( läste på fb att de regna hos en. Hoppas inte de kommer hit! Ne om man skulle ta å äta frukost? Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback