Vet inte va jag ska ha till rubrik...

Va hemma vid halv nio ikväll efter att vi vart å käkat hos mamma. Jag gick på tv-reklamen så jag testade att grilla lax i folie med fetaost och pesto blandning. Va väldigt gott! Men får nog krydda lite mer salt o peppar själv nästa gång! Trodde Linnea skulle slockna direkt i bilen hem med, men hon var vaken ända hem. Gick till och med från parkeringen hem... Men nu hoppas jag hon somnar snart. På söndag ska jag kolla på vagn till Linnea! :D den vi har nu funkar inte bromsen på, plus att hon inte kan ligga i den... Kolla på blocket och hitta en fin! Hoppas den e lika fin i verkligheten bara! Så kuuul!!! Varför e de så kul å köpa grejer? Jag fattar inte de... Haha!! I morgon kommer busungarna Jennifer och Alexander hit! Eller ja, busungar... Låter som dom e 4 och 5 år... Dom e faktiskt 11 och 8 år (om jag inte räkna fel nu... :S haha) men de ska bli kul! Dom ska sova över. Och e de fint väder ska vi hem till Hanna å grilla i mon. (hoppas hoppas hoppas på fint väder) hehe... Ne nu ska jag borsta tänderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback