Fredag 1juni! Sommar?

"ska" ju vara sommar nu. De e ju ändå 1 juni. Men regnet hänger i luften och de blåser storm! Hoppas bara de e uppehåll när jag ska hem... Ska handla oxå men regnar de för mycke så tar jag bilen faktiskt... Tjockis som jag e så är jag ju bekväm av mig! Haha...

Men de e kul när man märker att cyklingen ger resultat! Klarar av att cykla upp för backen från östra porten utan problem nu! Okej, lite andfådd blir jag men jämfört med hur de va i början så e jag ju grymm! :P då blir man glad!!

Ska ju till Apoteket med kom jag på nu... Handla öronproppar! Haha...

Igår va vi på student firande. Maja tog studenten! Jätte god mat och kul å se några släktingar! Haha... Linnea blev helt överlycklig; dom hade en gunga OCH studsmatta! Haha... Busa... Så hon lekte å hade sig :) (medans mamma å pappa möla mat) haha...

I mon ska vi fira Emma! Hon blir 15 år. Vad hände där? Haha... Å jag e bara 20 ännu... Konstigt... :) just de, fixa present med... Tur jag vet vad vi ska ge!
Ska bli kul de med! Hoppas vädret e fint med!
Sen på kvällen ska vi fira mamma med. Hon fyller ju år i mon faktiskt! Så jag tyckte vi skulle grilla å Jimmie ville ha smörgåstårta.. Men tror de lutar åt grilla ändå... Mohahaha! Mamma va mer inne på grillat innan ;)

Idag e de final i lets dance! Heja Anton!!! Hehe... Måste se om han vinner mot Molly Nutley! Men de måste han la göra??

Jaja vi märker de!

Dom grillar här idag till lunch. Luktar rök i hela avdelningen och in till mig i köket! Buäää... Luktar inte gott.. Men de smakar nog bättre ändå! ;)

Ne nu annat!
Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback