hallå eller!

Bara nästa vecka kvar att jobba å sen e de semester! Inte helt fel de. Jag längtar som bara den... Kommer säkert å vara pissväder å så, men men.. Jag kanske får sova längra än till 05.20 på morgonen? =)
 
Idag tog jag bilen till jobbet. Har bråttom efter jobbet så hinner inte cykla! Tråkigt att de ser ut som om de ska regna när som helst med. Men jag har ju bil, så att.. hahaha....
 
Uppdateringen blir lite si så där nu. Orkar inte på kvällarna... Men ska bättra mig tänkte jag. Fast ikväll kan jag inte... haha... Men i mon? ja vi får se...
 
Igår kunde jag inte för då hade Jessica LR-party hos mig! Bjöd ca 20 pers och de kom 6 st... haha... Men de va mysigt ändå! =) Vi hade ju de trevligt vi som va där så att säga! När alla gått hem va de bara jag jessica o susanne kvar som satt å tjöta fram till 22! Helt galet! haha... De e jätte sent för mig på en vardag, men men jag klara att gå upp i morse,... mer död än levande, men ändå! Vi hade trevligt. Somna la inte förän närmare 12 efter man gjort iordning hemma och sig själv... Så ca 5-6tim har jag sovit?
Herregud vad jag klagar, men jag e faktiskt skittrött... Inte bara trött i huvudet, utan de gör ont i ögonen och knäna (?) för jag e så trött.. Värker i hela kroppen änna....
SÅ. Nu ska jag inte klaga mer på de! haha...
 
Har köpt tält nu med. Ska se om man kan testa sätta upp de i helgen så man vet på ett ungefär hur man gör. Annars så kanske man står där på campingen i spöregn, gnällig Linnea och man e skit hungrig... haha.. Inte roligt! låna stugans gräsmatta! =)
 
Åkte ju till colorama en dag med för å se om dom hade den tapeten jag vill ha till köket. Efter mycket om och men så hade dom det! Han som hjälpte mig va bara så seg... Kolla först i massa "tapetböcker" (eller vad dom heter) sen sökte han på datorn. Läääänge och väll... Tillslut sa jag hittar du den tror du? Hade med mig Linnea med och hon började bli lite otålig. Då svara han mig inte! Fast de klart, kan ju inte ha för mycke krav när de e en kille som leta. Han kan ju inte leta OCH svara mig. Tillslut sa han: aaaaa.................................
Jag tänkte Vad de ett svar eller prata han med nån annan eller vad det ett läte?
 
Tillslut sa han: Här e den!
Va? sa jag (han pratar!)
Nu ska vi bara se vart vi har den säger han då...
SUCK!!! Tänkte jag..
 
Då kommer de en annan kille bakom han som jobbar där med och sa: Den finns i böckerna "black, the new white" Bara av att titta på bilden! MEEEEEEEN... Kunde han inte hjälpt mig från början....
¨Jag hade ju bilden på min telefon som jag visa den första gubben...
 
Jaja... den finns iaf och antagligen så ska jag köpa den! =) Får se om de blir efter semestern, eller inte..
Vill ju helst ha gjort det igår! haha... Tålamod noll... =P
 
Nu ska jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback