Lill fredag!

Vill bara vara hemma å greja med fotoboken!!! Fy fan va roligt de va!

Hej förresten... :P

Började med boken igår. Loggade in på Fuji (hade redan ett konto där) och sen skulle jag ladda upp bilder. Men först va jag ju tvungen att välja ut bilder oxå! De tog tid. Skulle ju göra en bok till Linnea, om Linnea, från födsel till nu. Har en del bilder kan jag säga!! Satt och titta å valde ut och mindes! Haha... Många bilder man glömt! :)

Men kom till sidan 3 å då va kl helt plötsligt 23! Började kanske vid 20-tiden? Men de som tog tid, och igentligen va tråkigast, va ju att välja ut bilder. Sen att ladda upp dom tog inte så lång tid!

Vad som va väldigt bra med den sidan med var att den sparade automatiskt efter en viss tid! Och att man bara kunde logga ut och sen logga in och börja precis där man var, gå tillbaka å ändra om man ville de! Ska absolut förutsätta ikväll när
Linnea lagt sig!!! Eller just de ja... Desperata e ju ikväll å de e sista avsnittet... Måste man ju se! :)

Ska även titta på alla fina studenter ikväll som ska på bal på Marstrand! Se hur länge jag "står ut" med Linnea där. Kommer la få hjärtattack om hon ska springa runt på kajen! Koppel? Haha... Nej, aldrig! :) blir nog bra... Muta med glass kanske? Haha!

Kan inte sluta fundera på
Fotoboken... Haha... E ju ledig i mon men Jimmie e inte de så då kan jag ju inte greja heller... Ska iof inte va hemma så får helt enkelt ta de i mon kväll! :)

Ska ni göra i morgon? Eller ikväll kanske de blir firande?

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback