Måndag! 17 arbetsdagar kvar!

Räknar inte med helgerna... Haha... Låter mindre då! :)

Kort vecka denna vecka med! Stängt här på fredag ju å nästa vecka, på fredag, e de midsommar! Stängt då med! Sen e de 2 jobb veckor kvar å sen semester! Diskutera detta med en jobbarkompis förut! Haha... Därför jag har koll!

Mycke å göra på jobbet idag! Fy fan... Fullt upp! Lika mycket i mon med! Men tiden flyter ju på bra iaf!

Jimmie ska jobba över idag med... Trodde jag aldrig skulle säga detta, men tycker de e tråkigt! Haha... Mest för att han är som en död sill på kvällen då... :( tänkte tränat idag med om jag får
Barnvakt. Kanske man kan komma iväg på em ist för ikväll. Man e så himla trött då...! Men vi får se...

Nu ska jag jobba igen! De va ju ett vettigt inlägg detta! Haha... Jaja.. Skit samma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback