Mätt!

Fy fan vad mätt jag e! Har inte gjort annat än å ätit idag känns de som...

Först kalas hos Emma å då blev de go mat med go potatissallad, kött mm.
Svin gott! Å Justin Beiber-tårta, så klart! ;)

Sen hem till mamma för å säga grattis å då blev de grillad buffé kan man nästan kalla de. Va inte så hungrig direkt men åt gjorde man ju ändå! Haha... Å jordgubbar till efterrätt.... Svin gott, men mättsamt...

Hade Jimmies bil ut så jag släppte av Jimmie å Linnea nu när vi kom hem å körde sedan bort för å parkera (den parkeringen e en bit bort) men när jag gick tillbaka så kände jag mig höggradig av all mat! Haha... Vagga änna fram... Tur man ska lägga sig nu så man kan sova bort mättheten en stund!

Linnea somna strax efter 22 idag. Bara för vi åkte från Lycke då. Hoppas hon sover till 8 iaf i morgon! :D jag hade inte klagat iaf! Men vi får la se hur de blir med de. Vakna la ännu tidigare än vanligt bara för de! Haha...

Ska borsta tänderna här snart å jag orkar inte... Haha... Ska bli gött å sova.

Jimmie va å hämta en jobbarkompis idag som hade vart ute å partajat igår å sovit på soffan hos en kompis. Såg på fb sen att hon vart å tränat nått Zumba-pass å ikväll skulle dom ut å röja igen!

Vadå att jag kände mig gammal! Haha... Orkar inte ens partaja en dag så
Absolut inte 2 dagar i rad och sen ett träningspass på de! Ne, galen människa! Haha... Jag får skylla på Linnea. Jag orkar inte för jag har en liten!

Ne nu e jag ap-trött... Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback