Vad händer?

Åååååååååh!!!! Klockan e bara 17.00!!! Den rör ju sig inte... Jimmie sover sen 2-3 nån gång å Linnea sitter i mitt knä å myser. Vi tittar på I drömmarnas trädgård... Wohooo...

Idag åt vi färskpotatis å sill till lunch/tidig middag. Å jag e fortfarande helt knökmätt...! Men va gott de va. La Linnea för å sova efter maten å jag la mig på soffan för å dö en stund... Gjorde även rabarber paj till efterrätt. Därför man blev så knökmätt. Antar jag... Linnea sov knappt en timme. Lika bra så kanske hon somnar ikväll!?

Fick med oss rabarber från Vbg igår. De största rabarber "buskar" jag sett hade Valle. Va längre än Jennifer! Tog ett kort på en skälk som vi fick med oss ( vet inte hur de stavas men ni fattar va?)
Satte min fot bredvid för å jämföra men jag e ju inte känd för å ha små fötter så den ser ju inte jätte stor ut, som den faktiskt var! Synd! Lägger in bilden så ser ni iaf!!!

I mon e de jobb igen... Ny vecka, nya tag! Ledig fredag iaf... :) kanske skulle ta sig till leklandet i Kungälv då? Hmm... Lär ju inte va ensamma eftersom alla dagis i hela k-älv e stängda!!! Haha...
Vi får se...

4 veckor till semestern bara! Eller 5 kanske man säger? Jaja... Inte många veckor iaf! :D

Nu ska jag leka med Linnea! Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback