Blir så jäääävla glad!

Haha ja vädret gör ju så man blir helt pirrig i magen !!! Glad å lycklig hela tiden. Har nog saknat detta vädret ändå. Alltså lite mer än vad jag trodde...

Igår var de oxå jätte skönt väder! Gjorde
Middag när vi kom hem så den va klar sen käka vi mellanmål (jag å Linnea) sen gick vi ut. Tog en sväng till city gross som brukar ta 10 min en väg, så kanske 30 min med handling och hem igen. Men igår tog de dryga 1,5 Tim båda vägarna... Haha... Tur man inte har bråttom. Linnea gick å plocka stenar och pinnar, de kom moppar vi stannade å titta på, tåget kom, ja ni fattar -fullt upp! Haha... Men de gjorde som sagt inget. Vädret var ju för skönt så man vill ju vara ute.

Så LGH blev inte städad igår heller. Bara linneas rum som blev fixat, och va bra de blev! Ingen som känner att dom vill bära bord idag förresten? Haha... Jimmie jobba över igår så han va inte hemma för ens efter 19.

Kollade på film igår. The change up. Fy fan vad jag skratta!! Se den! Funderar på om man ska se den ikväll med? :D eller ska man se desperata? Får se om jag somnat innan? :P

Ha en bra dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback