Detta måste ni titta på!

Gå in på gekas.se/blogg och kolla inlägget där! :D jag som skickat in ;)

Har ätit frukost nu och sitter å väntar ut tiden typ... Händer inte Mycke på fb vid denna tiden så man blir fort uttråkad! Haha...

Igår va de gott väder! Gick ut till stora lekplatsen efter vi kommit hem och Jessica å barnen kom förbi å lekte med oss! E så gott där, solen ligger på hela tiden! Linnea åkte rutchkanan och slog i näsan/munnen så de kom näsblod :( de va la inte så roligt och då ville hon ha "bapi"... (nappen) Men sen va de full rulle igen!
Så får nog ringa tandläkaren idag med...

Känns som de e så Mycke som jag inte får glömma men glömmer de ändå. Försöker skriva upp mycket men kommer ändå inte ihåg... :/
Tex så tänkte jag att jag skulle lägga in räkningarna igår men glömde de. Så kom jag på de idag å då får jag ont i magen å tänker; jävlar ja.... De skulle jag gjort...
Å de e ju ingen fara, kan ju göra de idag! Men så tänker jag om jag glömmer de igen! Hmm... Inte kul å va glömsk...

Igår kväll gick jag å Hanna en promenix i Kungälv! Väldigt skönt! Mer sånt väder!! Kollade vädret igår till helgen å då stod de inte att de skulle bli snö, så hoppas de inte blir de! Kallt stod de att de skulle bli, men ingen snö :)

Ne nu ska jag jobba igen! Glöm inte å gå in på gekas.se! :)


Kommentarer
Jessica säger:

Det var ju bilder på Pippi väskor på gekås bloggen där e dom jag vill att du köper, vill nog att du köper två:) den som e ensam på bild den som ser mindre ut å sen den svarta också då:)



Puss

2012-03-28 | 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback