Drömmen jag hade i natt!

Glömde skriva om den sjuka drömmen jag hade i natt! Se hur den låter nät man skriver/berättar den. För i drömmarna e ju allt så logiskt. Inget konstigt alls.

Va utanför jobbet och skulle göra inbrott med 2 andra. (bara där änna!) tog oss in och skulle bege oss där ifrån. Kom bilar som parkera på parkeringen så vi gömde oss bakom ett litet hus, typ förråd liknande grej.. De gick in folk och när dom kom ut igen så såg dom oss. Vi blev livrädda ( kommer inte ihåg vem jag va med, vet bara att de va 2 st o jag.. Hehe) vi låtsades som ingenting och sen kom de massa andra folk och bilar så vi kunde inte ta oss därifrån!
Helt plötsligt kom min kusin och bad om hjälp med att hämta 2 kavajer som skulle hänga där inne. Jag gick in även om jag inte ville, ifall jag skulle åka fast...

Tog 2 av dom kavajerna hon prata om och gick ut. Skit fula va dom. Halva kavajen va i nått blommigt tyg och andra halvan va randig i regnbågensfärger. Plus att de va omlott-knäppning på den....
Gav dom till henne och hon sa hoppa in i bilen nu då. Ska jag med? Sa jag då. -ja jag ska ju gifta mig. Du och Jimmie ska ju vara tärnor. -Tärna??? Ska vi??
Jag börja fundera om jag möjligtvis glömt detta men kommer inte på att hon sagt de till mig. Då såg jag att hon hade på sig en rosa, lite finare klänning. Då säger hon: de e ju ni som ska ha kavajerna på er.
Jag: Men jag kollade ju inte storlek eller nått på dom jag tog bara 2!
Hon: vad e de för storlekar då?
Jag: small..... Jag kan INTE ha small. Jimmie kan de, men jag kommer aldrig få på mig den.
Hon blev irriterad och vände bilen tillbaka. Vi har lite bråttom säger hon då. Ska ju till bröllopet nu.
Panik fick jag då och undra hur jag kunde glömma att jag ska vara tärna på
Bröllop....

Kommer tillbaka till förskolan/affären (eller vad de var) och står och letar storlekar och har ångest att jag måste ha på mig den fula kavajen!

Sen vaknar jag! :)

Haha lite sjukt låter de. Å varför jag drömmar om min kusin fattar jag inte. Träffar aldrig henne nästan. Kanske läste nått hon skrev på fejan innan jag somna? Jaja... :) kul när man drömmer sådant ist för mardrömmar iaf!!

Ne nu ska jag jobba igen! Ha de gott alla!
(hörde att de skulle snö sen me :( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback