För nu så är det fredag!

Bästaste dagen! Haha...!
Kollade på bigest loser igår, va final. Kollar aldrig på de annars. Kanske sett nått litet av nått avsnitt, eller om de e reklam på den kanalen jag tittar på osv... Men som sagt, igår titta jag! :)

Blev så peppad av dessa människor. På 5 mån har vissa gått ner 60-70 KG! De e inte klokt! Men då gör dom ju inget annat än å tränar å äter riktigt... Men ändå! Man ser hur Mycke bättre dom mår och va snygga dom blivit! Helt nya människor... :)
Låg i sängen å titta å tänkte att i mon, då ska jag... Så vaknar man å tänker: Men de e ju ändå fredag! Haha...

Störd man e :P

Idag ska jag å linnea in till Kungälv å fixa doppresenten till i mon. Sa de till Jimmie igår att vi får ta med massa russin, äpple, majskrokar mm å proppa i Linnea när vi e i kyrkan! Haha... Ush ångest!! Hon kommer ju INTE vilja sitta still.... Förhoppningsvis sover hon ! Men då skulle man ju få världens tur för de skulle hända... Suck... Jaja de blir som de blir! Gud älskar ju alla barn sägs de ju... Haha!

Ne nu hinner jag inte skriva mer!
Hörs senare!


Kommentarer
Jessica säger:

Det gör inget, Theo e ju också me;) hehe

2012-03-30 | 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback