Fredag!!!

Ja då va de äntligen fredag! Ska bli upp till 15 grader idag! :) härligt! Ska handla efter jobbet idag tänkte jag så vi har en go frukost i helgen! Ingen av oss som äter frukost på vardagen hemma, bara helgen. Å då får man se till att de finns mjölk, bröd ägg mm... Brukar ha extra god frukost på helgen! :) ja men detta va la intressant! Haha...

Ändra klockan på söndag med! Natten till söndag tror jag de e tilloch med! Tur man har telefon som ändrar dig själv! Haha... Sen e de våffeldagen med! Ska käka våfflor med Nathalie å Nellie!
Vi körde en tjuvstart jag å Linnea igår. Köpte ett våffeljärn häromdagen som jag ville testa hehe.... Egen smet med, har aldrig gjort egen vad jag kan komma på å de blev riktigt gött! O mättande.

Lördag hoppas jag på gött väder igen. Då blir de nog slottskogen med Hanna om de e najs väder!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback