Hej sovmorgon

Då var halv 8 hos oss över! Blev gott tycker jag! Och både jag och jimmie e nöjda!
dom andra sa att de va gott så de hoppas jag dom tyckte med! =)

Men så glömde jag ju ta kort på maten!!! Kom på de efter förrätten att jag glömde ta kort på den. Jaja tänkte jag. Vi tar på nästa då. Å när den va uppäten så kom jag på de igen att jag glömt!!!

Så tyvärr Nathalie, så har jag inga kort =/
De enda jag hann ta va på bordet när de va dukat. Inte ens när alla satt där... haha! Jaja... Skit samma... Nu kan man ju inte gå tillbaka och ångra sig! =)

Va så himla sköööönt att få sova och vakna av sig själv! Och att gå upp, lägga sig i soffan och kunna ligga där. Äta frukost framför tvn.... Men måste erkänna att jag saknar Linnea med! =) Ska bli mysigt att se henne snart igen! =)

Ska på babybarn mässan idag med!!! Ska sno mycke gratis grejor... Haha... Mesta e säkert till små bäbisar, men då tar jag de med och ger de till Viktor =) Blöjor kan man aldrig ha förmycke av tex!! =)

Se om jag hittar nått skoj till Linnea med..! 

Imorse när jag vakna så tänkte jag Oj klockan e 8 och Linnea har inte vaknat! wohoooo!!! Så kom jag på att hon e ju inte hemma.... hehe.... Man e så van...!
Hoppas de går bra för Nathalie med. Hon kanske är jätte trött sen när vi ska åka och kommer ALDRIG mer passa Linnea? hehe.... vi får se! ;)

nu fick jag en katt i knät å ser knappt datorn... hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback