"Idag är jag turkos!"

Frukosten äten. Käkade sånna där havrekusar som jag köpt på
Maxi å dom va riiiiktigt goda! Prickigkorv på den med så goare kan de inte bli ;)

Fredagen här ja! Funderar på vad man ska hitta på i em. Tänkte man skulle göra nått så Linnea blir trött å sover längre än till 5 i morgon bitti...
Hörde att de skulle regna i em med så ute blir de nog inte, fast de hade vart de bästa. Men barnens lekland kanske? Vi får se helt enkelt... Regnar de inte så får de bli att vi går ut :)
Haha... Detta va la intressant?

Dom pratar om trängselskatten på radion. Blir bara arg när jag hör detta... Varför ska man betala för att åka in i Gbg?!? Sjukt!!! Eller dom som åker igenom, som inte ens ska in till Gbg får oxå betala!!!! -åk mer kollektivt! Är hans svar....

Jessica va snäll och följde med mig till Kungälv igår för å beställa tid för tatuering. Första vi knacka på hos öppna inte ens (finns 2 i kungälv) jaja, han kanske har sen lunch? Så vi gick bort till den andra. Men då tyckte hon att jag skulle bleka (ska tatuera över en gammal) den först. Å de kan man göra inne i stan för ca 1500- per gång! De va ju inte de svaret jag ville ha... Så vi gick bort till den andra igen för att se om han var där, men icke!
Tror inte de e meningen att jag ska tatuera mig... Eller så e de inte meningen jag ska tatuera mig DÄR! Så måste de ju vara! Haha... Prata med Jimmie igår om detta och han tyckte jag skulle åka till City Tattoo. Så funderar på de ist... Har ju vart där förut så vet ju att dom är duktiga! :) ska man bara få tummen ur och åka dit med... Haha! Kanske i mon? Vi får se!

Blir nog lugnt på jobbet idag med. Lite barn är de och de är väldigt passande eftersom de e fredag å allt :) haha...
Nu ska jag jobba! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback