Liv?

Sitter här å bläddrar igenom bloggar jag läser och blir så fruktansvärt irriterad för att ingen skriver nått!!! Vissa e flera dagarsedan som dom skrev... WTF!!!

Tills jag kom på mig själv att jag har inget liv.... haha... För dom som inte har skrivit har antagligen de! haha.... Fint väder ute, de e helg... Folk e la ute å roar sig med vänner eller familj. Sitter la inte inne å bloggar när de har vart så gott väder! haha... Bara jag då, men de e ju för att Linnea va dålig.

Haft så fruuuuktansvärt tråkigt i helgen... Eller vissa stunder iaf... Man vill ju inte va inne när de e näst intill sommar ute!

Gjorde laxlasagne idag, första gången. AP-GO blev den! Så de blir till lunch i mon med! haha...

Halv kollar på Så ska det låta just nu... Skulle behöva gå å duscha men ooooorkar inte... haha...

Ne nu ska jag inte skriva mer iaf...!
Heeeeeeeeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback