Lördag 10 mars

Idag gick jag å Linnea upp kl 5.00. Kände att de va lika bra att fånga dagen i tid. Kan ju inte ligga i sängen hela tiden änna.... -eller så kan man de... Hade gjort nästan vad som helst för att få sova till kl 6 iaf!!!

Hade först glömt igår att jag hade tid hos läkaren men som tur va kom jag ju på de senare. Så mamma hämta Linnea så jag kunde gå till VC. (vårdcentralen) men dom hitta inget fel på mig som tur va!

Sen åkte jag ut till Lycke för att hämta L och tjöta med mamma lite. Blev hungrig strax där efter så vi åkte hem för att göra middag. Kyckling klubbor i ugnen med stekt potatis. E inne på toan med Linnea och kommer ut och tycker de e lite väl rökigt i hallen. Kollar mot köket och de e som en dimma! WTF!!! Tänker jag och springer in. Dum som jag e öppnar jag spisluckan och ÄNNU mer rök kommer ut! Stänger luckan och Stänger snabbt av ugnen och röken börjar lägga dig. Öppnar ett fönster och balkongdörren för de va nästan lika rökigt i vardagsrummet. Suck.... Trött hungrig och kände bara blä på allt. Så jag och Linnea tog på oss skor och jacka och åkte ner till city gris o köpte kräftor! :) Mumma!!!!! Så kvällen blev bra tillslut ändå! Hehe... När vi kom hem så hade all rök försvunnit med.

Så ska nog ta å göra rent i ugnen idag om de kan ha legat nått där, vilket jag inte tror, men e la bäst i säkerhets fall...

Ska försöka övertala Jimmie med att vi ska bära upp köksbordet från källaren och ta ner de vi har nu. De e så stort och klumpigt. Ni som sett de, ni vet vad jag menar! :)

Köpte levande blommor häromdagen med!!! Har jag glömt att skriva! Så vi får
Se hur länge dom lever, men ska göra mitt bästa att hålla dom vid liv! Ser Mycke hemtrevligare ut nu tycker jag... Men behåller dom i plast ifall! Haha....

Ne nu blir de dusch och städ! Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback