Måndag

När de e fint väder blir man verkligen skitglad! Helt automatiskt!
Tog cykeln till jobbet idag med! E ju ljust när jag åker till jobbet så kunde ta genvägen genom skogen utan problem! :)

Linneas dagmamma e utomlands ännu så hon fick vara hemma hos Sofia idag. Hon bor rakt över oss! :) perfekt på morran! Haha... (hon e oxå dagmamma) så idag blev de inte långt att gå på morgonen. Linnea har aldrig vart där heller men hon sprang rakt in å ropa DÄÄÄR. Och titta ner för trappan dom har. Va inte alls noga att säga hej då till mig :) haha...

Idag ska jag försöka städa lite hemma med... Men blir nog att man skjuter på de om de e gött väder idag med... Haha... Måste bära upp köksbordet med... Nån som vill hjälpa mig? Har tjötat på Jimmie i 1 vecka nu men han vill inte... :( alltid en bortförklaring... Killar... Haha...

Ha en bra dag för det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback