Onsdag, känns som måndag

Gött när de e åt de hållet iaf! Va ju hemma med Linnea igår och i måndags va ja på utbildning på 3 Tim. Så denna veckan går fort!! :D till helgen e de final i melodifestivalen med!

Iiiingen aning vem som vinner, spelar inte så stor roll heller... Haha..
Ska hem till Hanna iaf å käka gött och umgås! :)

Ser ut som fint väder idag med! Skulle cyklat idag men klockan va inte riktigt med mig i morse så hann inte. Men ska nog gå å hämta Linnea sen. Ställer bilen hemma å tar vagnen o går.

De e ljust på morran nu med när jag åker. Så nu kanske man kan ta vägen genom skogen! :)

Har inget vettigt å skriva känner jag... Orken e ur mig ändå så lika bra å sluta skriva...
Ska ändå ringa några samtal nu ändå...!
Bajs på er! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback