Onsdag

Vill att de ska vara torsdag ist... Haha... Fredag helst, men hade gärna hoppat över denna dag... Men men! De löser sig!

Har ätit frukost precis men ska snart börja jobba igen. Förbereda mm.
Cyklade till jobbet idag med. 3 dagen i rad! :) jag e för redig...! Haha...

Satte på filmen The change up igår kväll vid 7, när jag lagt Linnea. När klockan var 20.00 ungefär höll jag på att somna. Så gick in å borsta tänderna och blev hur pigg som helst! Haha typiskt... Men la mig i sängen ist för soffan och strax innan 9 stängde jag av tvn. Härligt liv man har... Äter, sover, jobbar.

Men va ute i skogen igår med Linnea iaf på em. Så jäkla varmt och gott! Gick till elefantträdet. När vi skulle gå därifrån blev Linnea heeeelt tvär.... Skulle inte gå de hållet vi skulle gå. Sparka av sig skorna och skrek i hela skogen... -Herregud, tänkte jag, folk tror la hon blir slagen...
Men tillslut sa jag kommer du får du nappen. Jag hade den i fickan. DÅ sken hon upp torka bort tårarna ställde sig upp och drog på värsta smilet och nästan sprang till mig! Sket onge.... :P

Säger alltid annars att nappen får man ha när man sover! Inte annars... Men igår fick bli ett undantag.
Kommer aldrig kunna sluta men den jävla nappen...

Ne jobba var det ju... Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback