Snart freeeedag!

Å vad jag e seg idag. Känner mig nere. Ändå somna vi vid 8 igår! Haha! Va en konstig känsla när jag vakna å behövde gå på toa och tänkte att de e ingen ide att gå upp. Klockan ringer snart. Men va tvungen å kolla på klockan ändå. Då visade den 23.58! Haha klockan va inte ena 12!!! Då kunde jag trippa iväg glatt å sen lägga mig i sängen igen! Hehe...

Men va så trött igår kväll att jag ville gråta... La Linnea 19, gick å duscha i borsta tänderna o sen va de liggläge i sängen!!! Hehe... Både jag å Jimmie decka!

Snart e de lördag. Börjar dra ihop sig inför halv 8!! Ska förbereda lite idag. Ska bli så skoj! Hoppas de blir gött med! Hehe... Vi planerade lite igår hur vi ska sitta, för vi bor ju inte jätte stort! Men de blir nog bra! :) har ju stort köksbord iaf!

Handlingen för de hela blir i mon. Ska handla idag med. Har verkligen ingen mat hemma nu! Haha... Måste bara se vad jag ska förs med Linnea. Vill inte gärna ha med henne. Smsade mamma men hon har inte svarat så får se hur de blir !

Ne nu orkar jag inte skriva mer... :)

(går att kommentera nu! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback