Söndag ännu

Blev inte riktigt som vi tänkt idag, eller som jag hade tänkt. Jimmies planer ändrades inte iaf...
Skulle till slottskogen, men när vi står på parkeringen hemma hos Jessica å Molle så spyr stackars Theo så dom fick vara hemma. Eller ja... Jessica å barnen. För tydligen så gick inte molles planering i krasch heller.... Så stackarn hade magsjuka å då var inte vi sugna på att umgås med dom :P

Så jag och Linnea åkte hem till Lycke ist och hälsa på mamma. Så jäkla gött väder idag med så man ville ju inte sitta inne i LGH hela dagen... Fick även träffat Hanna å pappa senare.
Vart ute på en promenad, eller 2 till och med! Såg så små lamm, jätte söta! Och även höns å en tupp kom springandes när vi stod å titta på lammen. När jag flyttar till hus på landet så ska jag ha höns... De e så ballt... Tänk att plocka egna ägg och äta till frukost :)

Hmm... Låter som värsta stadsbon nu kanske men jag e ju faktiskt från landet från början! Å ska dit så småningom igen ! :)

Så att så har våran dag varit. Skulle behövt städat här hemma men får nog ta de i mon. Nu orkar jag absolut inte, plus att Linnea sover så jag kan inte. Får bli i mon helt enkelt...

Ne nu ska jag göra annat!
Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback