Söndag! Stolt mamma!

Då va de söndag igen... Helgerna bara rusar förbi en... Tyvärr!
Linnea ligger å sover nu och jimmie med. Han va chafför i natt å va hemma 4.30....

Jag fick sovmorgon både igår och idag! Linnea vakna kl 7 båda dagarna! Jag e super nöjd med de..! (annars går vi ju upp 5-5.30... ) Så jag e nöjd!

En annan grej idag så duschade Linnea och jag stod och noppra ögonbrynen inne på toa så säger hon Bajsi!
-Ska du baja? frågar jag å ställer in pottan till henne.. Hon säger ofta så men gör aldrig nått.
Så hon sätter sig och jag fortsätter med brynen. (evighetsarbete med dom)
Bajsii Bajsii säger Linnea då.
-Har du bajat?!?! Och jajjemensan! De va bajs i pottan! Jag blev så glad! Hon aldrig kissat eller bajsat i pottan/toan så jag blev jätte glad! Hon e stor tjej nu! Stolt morsa här! haha....

Jimmie söv ju så jag va ju tvungen å berätta för nån så skickade sms till mamma å hanna! hehe...!

Stor grej, men ändå inte. haha... Kan tänka mig att alla som inte har barn som läser detta tycker de e jätte ointressant, men de e en big deal! =D haha...

Hitta även en jacka på nätet jag vill ha! 399 kostar den... Ska jag köpa eller ska jag inte?!!!
Vill ha en jacka, men vet ju inte om den passar... Då blir de jobbigt med att skicka tillbaka mm... åååå va jobbigt läge! haha...

Igår kom jessica Theo o Viktor hit! Jimmie åkte med molle för å städa hans bil så vi va hemma själva med barnen! Mysigt värre! =) Å jag fick gosa mycke med viktor med! hihi... Theo o Linnea sprang runt å lekte som vanligt. När Jesscia skulle mata viktor va Linnea snabbt framme för att hjälpa till! haha... Höll i flaskan eller så ville hon ge nappen...! sötnos! Tack jessica för du har tålamod och lät Linnea "vara med" ! :)

(en själv satt ju med hjärtat i halsgropen varjegång Linnea kom nära Viktor. Tänk om hon sätter sig på han, slår till han eller vad som helst! ) haha...

Molle å jimmie kom senare med å då blev de tacos! =) Jimmie den tråkmånsen fick åka för å köra sin moster å gubbe.

Idag ska vi hem till Kennie å Ellenor. Blir middag där! Mysigt de med! =) Längesedan man såg dom! (ändå bor vi nära varandra!) hehe... Tror vi ska gå dit sen. Linnea behöver komma ut å röra på sig lite så hon blir av med energi!

Ne nu ska jag vila mig lite! Hörs!

Kommentarer
Jessica säger:

Duktig tjej:) klart hon får hjälpa, e ju van med hårda tag från Theo så det e lugnt;) hehe.. Köp jackan unna dig den:)



Puss puss

2012-03-18 | 20:29:23
Nathalie och Nellie säger:

Åh vad kul och så duktig hon är!!:D

Du får lägga upp bild på jackan sen:)) <3

2012-03-19 | 11:11:34
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback