Söndag!

Idag e jag så fruuuuktansvärt glad! Fick sova ut, plus att igår kändes de som söndag så e det de idag! =D Så känns som man tjänar en dag! ;)

Va hemma hos hanna å sten och kolla melodifestivalen igår med therese robert o mamma. Hejade på Top cats men va Loreen som vann. Tycker faktiskt den låten e bra, men vet inte om det beror på att dom spelar den i ett kör på radion så man "vant" sig? När vi åkte hem igår kväll och satte på radion i bilen så gissa vilen låt som kom då... Haha... Loreens så klart...! Tror ändå att den kan gå långt i Eurovision.

Top Cats kommer förresten till kungälvs cruisingen den 19maj! Ballt...!

Bästa låten som annars går nu tycker jag är Tröjan du hatar med Norlie & KKV.

Tänkte skriva: Kanske inte min stil. Men jag har väldigt blandad musiksmak så allt e min "stil" haha.. Gillar all sorts musik tror jag... Enda artisten jag inte gillar/tål är Dileva... Tog tilloch med emot att skriva hans namn... uuuäääächh... Haha...

Hur kom jag in på detta nu då? haha... jaja... Nu ska jag kanske börja göra mig klar??
Ska till slottskogen idag med, fast med Jessica och barnen. =) E så gött väder så man kan lika gärna passa på att va ute!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback