Tisdag 6 mars

Idag blev de till att stanna hemma med Linnea. Hon e ganska pigg nu så jag kan nog jobba i mon, men vi får la se. De går ju upp och ner hela tiden... Just nu sitter hon och äter riskaka brevid mig. =)

Vaknade kl 5 gjorde hon med... Suck...

Ska se om jag kan få tvättat de sista i tvättkorgen med. Sen ska man bara vika de med... De e verkligen de tråkigaste!!!!

De dumma med att man går upp så tidigt när man e hemma är ju att klockan e så seg. Som nu så e klockan strax 8.30, och INGEN annan e vaken då känns de som... haha...
Och sen händer de inget på fb heller... haha...

Dom pratar om facebook på tvn nu. Jag tittar på morrongänget. Om hur folk mår dåligt som har fb. Man jämnför med varann hur lyckliga och hur bra alla andra har de än en själv!
Hmm... Vete fan om de e så för mig...Tror att folk oftast skriver överdrivet än vad de igentligen är. "Här sitter jag med min lyckliga familj" och så har hon/han bråkat precis med sin sambo och skulle göra vad som helst för att få komma ifrån sina barn. haha...  Eller När folk skriver "Imorgon kommer bli så skoj" eller annat bara för dom vill ha massa kommentarer... Ja jag har med gjort de nån gång, jag vet. Men alla har väll gjort de som har fb?

Eller dom som har fb som aldrig skriver på fb. Osynliga fb:are! Dom e oxå luriga!

Jaja... Så e de... =P

Vill köpa en cykel. Har ju pappas cykel just nu och jag tror han kommer vilja ha tillbaka den snart... Men de e så tråkiga pengar på en cykel.... =( haha...

Ne nu ska jag vika tvätt... Blä. Men man ska roa sig med nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback