Tisdag den 20 mars

Jag ska bannemej kolla om jag ska få tillbaka på skatten! *hoppas hoppas hoppas*!!!! Hehe... Ser på fb att många som kollat å får tillbaka så hoppas jag med får de. Förra året fick jag betala.... 4tusen -någonting om jag inte minns fel. Jävla mamma penningen...

Beställde av jackan igår. Tyckte de va nått fel med leveransdatumet. De stod 10maj å under stod de 3-4 dagar. Så jag ringde å fråga hur de låg till. (eftersom jag fyller den 10 maj så tänkte jag att de stod fel eller nått)
Men icke! De va slut på lager å de kommer in mer i början av maj, så DÅ får jag den. Men jag ville ju ha den nu! De e ju nu som jag behöver den! Så jag sa att hon kunde ta bort den... Åker till Ullared å ser om det finns nått där ist... Hehe... Ursäkt att åka dit med! Behöver iof kläder till både mig å Linnea så måste ändå åka dit. Vet inte vad som hänt men näst intill ALLA kläder till Linnea e för små. ... Tröjorna visar hon magen. Byxorna är för korta... Å jag e så lat så jag orkar inte rensa ur hennes gardrob... Men de måste göras om jag ska till Ullared!

Fått ett köksbord igen oxå! ;) pappa å mamma kom och hjälpte mig. Mamma kolla Linnea å jag å pappa bar. Tur man har så snälla föräldrar! :) mamma diska även, vilket hon inte behövde men gjorde ändå! Tack för hjälpen! Båda 2!

Så idag ska de köpas fjädrar så jag kan pynta påskriset, eller vad de heter... :)

Blir även kalas för Bettan kl 17 idag! Så måste köpa blomma till henne med...

Mycke å göra! Haha...

Ne nu blir de mer jobb här... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback