Torsdag

Ooooooh.... Vad mätt jag e...! Ätit jordgubbs yoghurt. skulle kunna leva på de! Hehe... De och tacos ;)

Cyklade idag med till jobbet men de hade nog regnat i natt. Såg så ut. Hoppas bara de inte regnar sen när jag ska hem!

Drömde massa i natt igen. Fast i natt drömde jag bland annat att jag köpte en hundvalp! :D jätte söt! Men glömde av den och den kom bort hela tiden... Kände mig jätte dum! Va en impulsgrej att köpa den och jag ångrade mig efteråt... Haha TUR de va en dröm!

Igår efter jobbet kom Nathalie å Nellie hem till oss! :) käkade pannkakor och sen drog vi ut till lekplatsen! :D jätte skönt väder! Vill ha mer av de! Tur de går åt de hållet iaf! (även om de sägs att de ska snöa nästa vecka...)

Idag fyller Hanna-panna år!!! GRATTIS!!!! Hela 24 år! :)

Ne nu ska jag fixa lite här!
Ha dä!


Kommentarer
mamma säger:

villken tuff tjej som står på gungan, sötnos

2012-03-21 | 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback