Lördag med dop å grejer!

"Jag saknar dig mindre å mindre. De kommer annat imellan å de e bra!"

Jag som sjunger till min mobil.. haha... FY FAN vad beroende man e! Men de går faktiskt bättre å bättre utan den. Värsta e bara klockan. Man har ju ingen klocka på armen, kollar ju alltid på telefonen. Kom på de förut när jag å Linnea gick till lekplatsen. Fick fråga några som va där om dom visste vad klockan var... haha...

Men jag klara mig bra ändå utan telefon. Man har bara inte den "friheten" att kunna ta upp telefonen å ta kort eller ringa nån när man vill å de e väldigt störande!

Linnea hitta en liten killkompis när vi va ute. han va ett år äldre men dom lekte på bra! =)

Känns som de e söndag nu... Tur de bara e lördag kväll! =)

Va på dop idag med. Lille viktor blev döpt. Gick helt ok i kyrkan med Linnea med. Köpte en stor ask rusin innan vi åkte och den räckte näst intill hela dopet. Till och med så att Leo fick smaka några de sista! haha... (dom satt bakom oss i kyrkan)

Jimmie skulle åkt med sin kusin till göteborg ikväll men de blev inte så. Trodde jag skulle få sitta ensam hemma å mögla, men ist sitter jag vid datorn å jimmie med sin telefon... haha... Mysigt vi har de! ;)

Ne nu får jag göra annat! Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback