Aj aj aj

Hade för jävla god matlåda idag! Lax potatis med romsås ( middagen från igår) så nu sitter man här svullen å magont! Haha... Life is gooood... :P

Välldans vad långt inlägg de blev igår då! Haha... Så e de när man e ensam på kvällarna! :)

E så glad att BÅDA byråerna åker idag! Hoppas de blir bra i köket nu då! :) se om jag kan få upp mina kokböcker oxå... Ligger i en flyttlåda i sovrummet ännu (sen vi flytta dit) å de e la ett årsedan nu? Haha.... Drygt till och med! :D

Ska på möte idag efter jobbet. Sånt där apt. Har missat massa sånna. Linnea lyckas alltid pricka in å va sjuk då. Har vart där 1 av 4 ggr... Illa! Men som sagt, idag ska jag dit!! :)

I mon e de studentfirande med! Hoppas de blir fint väder! :) härliga studenten... ! En av dom bästa dagarna i livet! :D haha!

Fattar inte vad jag gör av alla pengar. Får ont i magen när jag tänker på de. Så därför ska jag ju inte skriva om de heller!! Haha... Bort bort bort!

Så... Nu e de borta...

Tänkt på en grej: e de "de senaste" att skiva tex; en trött tjej.se, Nervös.se, glad.se -allt slutar med .se! Varför skriver man så? E jag 100 år när jag frågar så eller? Förstår inte meningen i de... Haha... Låter töntigt...
Men om några månader skriver la jag så med? Haha jag e ju ganska töntig! :)

Ne nu ska jag jobba igen faktiskt! Lite rast kvar, å sen blir de diska de sista innan man ska hem å sen möte!!! Lovley!!! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback