Hejsan!

Sitter å knaprar knäckebröd med keso. Så gött, men man knaprar ju som om hela Ytterby skulle höra! Fy fan va de knastrar.. Tur jag e själv i köket! Haha!

Igår fick jag en jätte fin blomma på jobbet av arbetskamraterna! Å några barn sjöng för mig! :) (fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna) gullungar!

Fick även paket av Jimmie igår morse. En sån där platta man lägger under datorn så de inte blir alldeles för varmt i knät! :) plus att han ska betala parfymen jag köpte av Jessica på LR- partyt! :) så jag får sen med!

Satt ensam med Linnea igår kväll hemma för Jimmie jobba över. Å vid 6-tiden plinga de på dörren å där stod Hanna med paket! :D så rolig överraskning! Slapp sitta helt själv iaf! Hehe... Tack för de Hanna! :)

Idag händer de grejer med! Tar de senare! Blir en cliffhänger! :P
Hihi... Gissa vad de e? Ni kommer aldrig kunna gissa! :) förutom Hanna, som vet vad de... Så du får
Inte gissa! Haha!

Ne nu blir de mer jobb! Skoj att de e fredag! Får la se om de blir krogen ikväll! Ha de bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback