Lördag

Blev inte riktigt som jag tänkt mig igår... Så kliffhängern får vara kvar! Haha... Tar de på måndag ist!

Bidde ingen krogen heller. Sköt upp de med! :) men de gör inget. Va helt död ändå. Vi åkte ut till Lycke å käka kräftor. Hanna va med oxå men hon käka revben :) Jimmie somna på soffan som vanligt när vi kom hem å jag somna som vanligt alldeles för sent...

Linnea vakna kvart över 7 idag. De e la ok tid, om man jämför med klockan 5.30.

Ska försöka göra ett röj här idag tänkte jag. Har stolar som ska ner till förrådet, påsar med kläder som ska dit (linneas) och några plastblommor. Köpte mera riktiga blommor igår som jag satte i vardagsrummet. Så nu har vi inte en enda plast uppe! :D vet inte om de e för att de e levande blommor eller om de e för att de bara e andra blommor, men känns Mycke fräschare och finare här hemma! Haha... Får la se hur lång tid de tar tills dom dör, men ska göra mitt bästa!

Skulle behöva borra lite i väggarna här med men har ingen borrmaskin... Å då blir de svårt! Haha.. Annars får vi la se vad som händer! Gå ut en sväng med kanske? Jaja de ordnar sig!

De e dumt att längta till måndagen, för man längtar ju förbi hela helgen känns de som :( MEN jag kan inte hjälpa! Jag längtar! Haha!!!

Ha en bra dag alla!

(bild; de va lite fuktigt ute i torsdags mitt hår blir som svinto-krull på huvudet! Haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback